5 Mart 2010 Cuma

CUMA GÜNÜ SÜPRİZİ

Cuma günü üniversiteden arkadaşım geldi bizi ziyarete.Tam 16 senelik arkadaşım.Ama uzun zamandır yüz yüze görüşemiyorduk.Nasıl mutlu oldum bir bilseniz.Onu yemege davet etmiştim.Ne yapacağımı şaşırdım çok şey hazırladım ama yine de eksik kalmış gibi geldi hep.Biliyorum o umursamazdı bunu ama ben en yine şekilde ağıryalayayım istedim.En güzeli yemek degil de sohpetti.Eski günleri yadetmek,gülmek,üzülmek.....bir dostala yaşanabilecek en güzel anlar belki de.Daha çok konuşacak şey vardı ama zaman kısıtlıydı.Olsun bu da yetti bana.Geçen gün Öykünün yazısında okumuştum eski arkadaşlarıyla buluşmasını ne kadar heyecanlanmıştım onun adına.Keşke demiştim keşke bende görebilsem eski dostalarımı.İnsana öyle güzel bir moral oluyor ki.Dostluk degerlerimizi yitirdigimizi düşündügümüz bir zamanda bir dostunuzun çıkagelmesi böyle olmadığını gösteriyor aslında.İyi ki varsın arkadaşım daha doğrusu iyi ki varsınız arkadaşlarım.Sizle yaşadığım yıllar hep keyifliydi ve bundan sonra yaşanacaklar da hep keyifli olacak.
Not:Pazartesi arkadaşım için yaptığım yemekleri de paylaşacağım sizlerle.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.