5 Mart 2010 Cuma

CİLT İÇİN MASKE

Şimdi birçogunuzun artık bunları evde yapmaya gerek yok nasıl olsa her türlü kremleri satılıyor dediginizi duyar gibi oluyorum.Ama evde yapılan ve gerçekten içinde dogal malzemeler oldugunu bildigimiz bir maske çeşidini verecegim.Aslında bu bana ait bir tarif degil.Kayınvalidemden aldım.Oda televizyonlardan ya da kitaplardan almıştır diye tahmin ediyorum.
İşte malzemeler:
  • 1 tatlı kaşıgı portakal suyu
  • yarım tatlı kaşıgı toz veya yaş maya
  • 1 tatlı kaşıgı sulu yogurt
  • 1 tatlı kaşıgı zeytinyagı
  • 1 yemek kaşıgı pirinç nişastası(yulaf unu da olabilir)

Bütün malzemeleri muhallebi kıvamına gelinceye kadar karıştırarak sabah akşam yüzünüze uygulayacagız.Bunu deneyin pamuk gibi bir cilde sahip olacagınıza eminim.Çünkü ben denedim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.