4 Mart 2010 Perşembe

CEVİZLİ ÇİKOLATALI KURABİYE


Canlar selam evet bir türlü atlatamadığım gribimle başbaşıyım yine.. öyle dirençliki antibiyotikle okadar vitaminle ağrı kesiciyle kısacası ecza deposu halinde uğraşmama rağmen bir türlü iyileşemedim karşılıklı inatlaşıyoruz ballı limon çayı içmekten midemde resmen bir adet limon ağacı,bir adet kovan(3-5 arı atsam seneye ballar benden))) oluştu ben direndikce o bana yapışıo karşılıklı atışıyoruz aşıklar gibi bir sazımız eksik elimizde neyse efendim bu kurabiyeyi küçük oğlum ve kızım yaptı oyalama metududa diyebiliriz baba şehir dışına çıkınca moralleri bozuluyor mutfakta pasta yapmakda çok hoşlarına gittiği için verdim malzemeleri ellerine güle oynaya yaptılar
MALZEMELER:
1 paket margarin
1 su bardağı pudraşekeri
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı ince çekilmiş ceviz
üzerine çikolata
aldığı kadar un
YAPILIŞI: Çikolata hariç tüm malzmeler yoğurulur kulak memesi yumuşaklığında hamur yoğurulup fındık büyüklüğünde yuvarlanır tepsiye dizilir pişirdikten sonra benmaride erittiğimiz çikolataya bulanıp afiyetle yenir......

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.