
yağmurlu ve kasvetli bir trabzon gününden herkese merhaba.insanın dışarıya baktımı yazı sıcağı özleyesi geliyor.
bu aralar kızıma farklı çorbalar besleyici çorbalar yapıyorum.hatta yazıyı yazarken ıspanaklı bulgurlu bir çorba pişyor.kızıma içireceğim.yeni uyandı öğlen uykularından.
gelelim çorbamıza
- bir tane soğanı incecik doğradım ve biraz sıvıyağda kavurdum.1 kaşık un katıp kokusu çıkana kadar kavurmaya devam ettim.
- sıcak su ilave ettim.küp küp doğadığım 1 havuç ve 1 patatesi kaynayan suya ilave ettim.
- yarı pişnce küçük çiçeklere ayırdığım yaklaşık yarım kilo brokoliyi ilave ettim ve pişirdim.
- tuzunuda atıp blendıra vurdum.blendıra vurmadan taneli hlde büyükler içinde harika bir yemek.muhakkak deneyin.



0 yorum:
Yorum Gönder
Yorum yazabilirsiniz.