5 Mart 2010 Cuma

TÜRKÇE OLİMPİYATLARI,KIZILCAHAMAM...

Hafta sonu kalabalık bir grup arkadaşla Kızılcahamam Asya Termal oteldeydik.Hem dinlenmek hem de Türkçe olimpiyatlarının seçmelerini izleme niyeti ile gittigimiz bu gezi gerçekten mükemmel geçti..Otobüse bindiğimiz andan eve dönene kadar organizasyon kusursuzdu,emeği geçen arkadaşlara çok teşekkür ediyorum..
Kızılcahamam da hava da programlarda nefisti,yolda dolaşan birbirinden renkli,cıvıl cıvıl çocuklarla her dilden selamlaşmak,onların hangi ülkeden geldiklerini tahmin etmek çok zevkliydi..Gerçekten orda farkettim ki,dünya ülkeleri arasında tam bir barış ,kardeşlik ve diyalog var..Ama bunu anlamayıp ısrarla çatışmalar çıkaranlar bu tabloyu görseler belki de utanırlardı..
Yanımızda arkadaşların çocukları vardı ve onlar adımbaşı bir yaşıtları ile selamlaşıp adresler telefonlar alıyorlardı.Kendimi bir dünya vatandaşı gibi hissettim,ayrılıkların olmadığı,etnik çatışmaların yerini kardeşlige bıraktığı bir ortam hayal ettim ve fon müziğinde dünya barış karosu, dünya çocukları ile ilgili şarkılar söylüyordu..
Bu hafta sonu yapılacak finalleri kaçırmamanızı hepinize tavsiye ediyorum..
selamlar....

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum yazabilirsiniz.